דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הצגת פרופיל Scopus
דורית אולניק-שמש
פרופ'
פרופסור חבר
,
חינוך
https://orcid.org/0000-0002-4492-2512
דוא"ל
doritol
openu.ac
il
1998 …
2024
פעילות מחקר לפי שנה
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרסומים מחקריים
(71)
פרופילים דומים
(5)
טביעת אצבע
תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של אדם זה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Cyberbullying
96%
Well-being
52%
Social Support
48%
Cyber Victimization
34%
Self-efficacy
30%
Intervention Program
27%
Israel
25%
Loneliness
25%
Cyber-victim
23%
Students with Disabilities
23%
Israeli
20%
Higher Education
19%
Learning Disabilities
18%
Sense of Loneliness
17%
Cyber Bullying
16%
Students with Learning Disabilities
16%
Higher Education Students
16%
Problematic Internet Use
16%
Gender Differences
14%
Sense of Well-being
13%
Social-emotional
13%
Higher Education Institutions
12%
Traditional Bullying
12%
Bystander
11%
Information Communication Technology
11%
Cyberbullying Victimization
11%
Subjective Well-being
11%
Social Loneliness
11%
Emotional Intelligence
10%
Assistive Technology
10%
Teenagers
10%
Educational Challenges
10%
Body Esteem
10%
Emotional Factors
10%
Cyber
10%
Cybervictimization
9%
Usage Patterns
9%
World Wide Web
8%
Self-efficacy Beliefs
7%
Attitudes towards Inclusion
7%
College Students
7%
Middle School Students
7%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
7%
Self-esteem
7%
Socioemotional
7%
Middle School
7%
Personal Well-being
7%
Students with LD
7%
Technology in Higher Education
7%
Lockdown
7%
Psychology
Cyberbullying
100%
Adolescence
62%
Loneliness
48%
Social Support
47%
Self-Efficacy
39%
Intervention Program
39%
Learning Disability
22%
Information Technology
17%
Gender Difference
15%
Middle School
15%
Subjective Well-Being
11%
Coping Strategies
11%
Emotional Intelligence
10%
Psychology
10%
Cybervictimization
9%
Socioemotional Functioning
8%
Self-Esteem
8%
Mood
8%
Bullying Victimization
8%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
8%
Self-Perception
7%
Toddlers
7%
Wellbeing
6%
Perceived Social Support
6%
Coping Behavior
5%
Positive Body Image
5%
Adolescent Relationship
5%
School Engagement
5%
Education Program
5%
Decision Making
5%
Socializing Agent
5%
Relational Aggression
5%
Mental Health
5%