דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הצגת פרופיל Scopus
אבנר כספי
פרופ'
Associate_Professor
,
פסיכולוגיה
https://orcid.org/0000-0003-0619-6772
דוא"ל
avnerca
openu.ac
il
2003
2024
פעילות מחקר לפי שנה
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרסומים מחקריים
(73)
פרופילים דומים
(6)
טביעת אצבע
תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של אדם זה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Open University
100%
Israel
87%
Multidisciplinary Journals
78%
Best Papers
76%
Distance Education
64%
Learning Objects
62%
Electronic Learning
62%
Perceived Learning
55%
University Students
55%
Instructional Dialogue
47%
Course Forum
43%
Intrapersonal
43%
Interpersonal Dialogue
41%
Social Presence
39%
Learning Technologies
37%
Psychological Ownership
35%
Dialogue Form
35%
Instructional System
33%
Campus-based
32%
Innovation in Learning
30%
Higher Education
27%
Instructional Resources
26%
Motivation
26%
Discussion Groups
25%
Grader
25%
Teaching Presence
24%
Physics Course
23%
Conceptual Difficulties
23%
Self-efficacy
23%
School Science
23%
Leadership Style
23%
Population Parameters
23%
Personal Values
23%
Group Size
23%
Outcome Quality
23%
Google Docs
23%
Informing Science
23%
Asynchronous Course
21%
Exact Sciences
19%
Distance Education Students
19%
Informal STEM
19%
STEM Programs
19%
Media Richness
19%
Technological Era
18%
Quantitative Content Analysis
18%
Israeli
17%
Transformational Leadership
17%
Gender Differences
17%
Science Programmes
17%
Passive Leadership
17%
Social Sciences
Open Universities
74%
Distance Education
64%
Israel
62%
University Students
45%
Electronic Learning
39%
Educational Environment
35%
Research Centre
31%
Physics Education
23%
Science, Technology, Engineering and Mathematics
23%
Leadership Style
23%
Population Parameter
23%
Student Learning
23%
Independent Study
20%
Student Education
17%
Teacher Education
15%
Middle School
15%
Gender Difference
13%
Content Analysis
13%
Self Instruction
12%
Learning Style
11%
Facebook
11%
Secondary Schools
11%
UK
11%
Factor Analysis
11%
Field Work
11%
Scientific Methods
11%
Habit Learning
11%
Group Discussion
11%
Autonomy
11%
Academic Teaching Personnel
11%
Syntax
11%
Virtual Learning Environment
11%
Informal Learning
11%
Time Management
11%
Online Discussion
11%
Learning Strategy
11%
Video Recordings
11%
Reading Comprehension
11%
Internet-Based Learning
11%
Media Communication
11%
Social Participation
11%
Schoolchildren
11%
Career Expectation
11%
Leadership
10%
Education System
8%
Transformational Leadership
8%
Instructional Technology
7%
Israeli
6%
Student Behavior
5%
Web Site
5%