דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
פסיכולוגיה
האוניברסיטה הפתוחה
המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
כתובת דואר
ישראל
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרופילים
(12)
פרסומים מחקריים
(444)
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר שבהם פסיכולוגיה פעיל. תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של חברי הארגון הזה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Older Adults
100%
Personal Values
76%
Israel
66%
Visual Working Memory
61%
Open University
53%
Herbal Treatment
46%
Israeli
46%
Word Retrieval
44%
Alzheimer's Disease
40%
Self-efficacy
37%
University Students
36%
Multidisciplinary Journals
35%
Adulthood
35%
Best Papers
35%
Antidepressants
33%
Perceived Learning
30%
Distractor
30%
Motivation
29%
Distance Education
29%
Age-related
29%
Electronic Learning
28%
Learning Objects
28%
Escitalopram
28%
Help-giving
26%
Stroop Effect
26%
Subjective Age
24%
Construal Level
24%
Value Priorities
23%
Emotional Stroop Effect
23%
Proactive Interference
23%
Task-irrelevant
23%
Working Memory
22%
Hebrew
22%
Hippocampus
22%
Aging
22%
Object Size
22%
Amateur musicians
21%
Online music
21%
Psychological Ownership
21%
Digital Literacy
21%
Instructional Dialogue
21%
Moderating Role
21%
Self-esteem
20%
Conservation Value
20%
Real Objects
20%
Long-term Memory
20%
Old Age
19%
Course Forum
19%
Religiosity
19%
Intrapersonal
19%
Selective Attention
19%
Personality Traits
19%
Psychological Distance
19%
Emotional Words
18%
Interpersonal Dialogue
18%
Visual Attention
18%
Subjective Well-being
18%
Picture Description
17%
Social Presence
17%
Personal Information Management System
17%
Phonemic Fluency
17%
Well-being
17%
The Self
17%
Personal Information Management
17%
Age Groups
17%
Neuropsychological Assessment
17%
Help-seeking
17%
Parental Self-efficacy
17%
Learning Technologies
17%
Semantic Fluency
16%
Connected Speech
16%
Stroop
16%
Contextual Cueing
16%
Meaning Generation
16%
Collective Guilt
16%
Thinking Skills
16%
Transgenerational
16%
System Justification
16%
Evaluative Conditioning
16%
Intergroup Conflict
16%
Self-direction
15%
Later Life
15%
Spatial Attention
15%
Instructional System
15%
Campus-based
15%
Brain-derived Neurotrophic Factor
14%
Numerical Value
14%
Homophones
14%
Across Cultures
14%
Perceived Authenticity
14%
Subjective Approach
14%
Anxiolytic Activity
14%
Gender Differences
14%
Memory Impairment
14%
Associative Memory
14%
Older Participants
14%
Aged Mice
14%
Anxiety-like Behavior
13%
Focus of Attention
13%
Innovation in Learning
13%