תפיסת המורים אפיונים התנהגותים וחברתיים של תלמידים עם פיגור שכלי קל הלומדים במסגרות משולבות ונבדלות בחינוך המיוחד

טלי היימן, מלכה מרגלית

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Original languageHebrew
Pages (from-to)62-70
Number of pages9
Journalסוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום
Volume12
Issue number2
StatePublished - 1997

IHP publications

  • IHP
  • Children with mental disabilities
  • Educational tests and measurements
  • Remedial teaching
  • Special education
  • Statistics -- Tables
  • הוראה טיפולית
  • חינוך מיוחד
  • ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
  • מדידה והערכה בחינוך
  • סטטיסטיקה -- טבלאות, דיאגרמות וכו'

Cite this