Abstract
המחקר בחן מרכיבי עיצוב פדגוגי המעודדים את השמעת 'קול הלומד' באקדמיה ואת התפקיד שממלאות טכנולוגיות מגוונות ביצירת מרחב זה. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
| Editors | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
| Place of Publication | תל אביב |
| Publisher | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
| Pages | 232-250 |
| Number of pages | 19 |
| ISBN (Print) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
| State | Published - 2022 |
IHP publications
- IHP
- Active learning
- College students
- Computer-assisted instruction
- Educational tests and measurements
- Experience
- Learning
- Listening
- Self-culture
- Teacher-student relationships
- Team learning approach in education
- Universities and colleges