Abstract
המחקר בחן מרכיבי עיצוב פדגוגי המעודדים את השמעת 'קול הלומד' באקדמיה ואת התפקיד שממלאות טכנולוגיות מגוונות ביצירת מרחב זה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
Editors | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
Pages | 232-250 |
Number of pages | 19 |
ISBN (Print) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- IHP
- Active learning
- College students
- Computer-assisted instruction
- Educational tests and measurements
- Experience
- Learning
- Listening
- Self-culture
- Teacher-student relationships
- Team learning approach in education
- Universities and colleges