"קול הלומד" (student voice) באקדמיה: כיצד עיצוב הוראה, למידה והערכה המשלבים טכנולוגיה מעודדים סטודנטים להשמיע את קולם?

תמר ענבל-שמיר, אינה בלאו

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המחקר בחן מרכיבי עיצוב פדגוגי המעודדים את השמעת 'קול הלומד' באקדמיה ואת התפקיד שממלאות טכנולוגיות מגוונות ביצירת מרחב זה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
Editorsענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
Place of Publicationתל אביב
Publisherמיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי
Pages232-250
Number of pages19
ISBN (Print)9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812
StatePublished - 2022

IHP publications

  • IHP
  • Active learning
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Educational tests and measurements
  • Experience
  • Learning
  • Listening
  • Self-culture
  • Teacher-student relationships
  • Team learning approach in education
  • Universities and colleges

Cite this