פערים בתפיסת טכנולוגיות למידה כמכשול בהטמעה יעילה: המקרה של הטמעת לוחות חכמים במערכת החינוך

תמר שוורץ, אורית אבידב-אונגר, יורם עשת

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המחקר המוצג במאמר בוחן את התהליך ההטמעה של הלוח האינטראקטיבי במסגרת הארגונית הבית-ספרית. במחקר נבדק מהם מאפייני ההטמעה של הלוח החכם בהתבסס על המודלים להטמעה יעילה של שנוי טכנולוגי במערכת חנוכית וכיצד משפיעים העמדות, הקונפליקטים וההתנגדויות בין בעלי העניין על אופי ההטמעה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
Publisherמכללת לוינסקי לחינוך
Pages461-467
Number of pages7
StatePublished - 2014

IHP publications

  • IHP
  • Education -- Israel -- Administration
  • Technological innovations

Cite this