סודות ההצלחה: הימנעות מהמלצות על קורס מקוון לשמירה על יתרון תחרותי: [מאמר קצר]

שרית מולדובן, יעל שטיינהרט

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

היצע קורסים מקוונים מקצועיים (כגון MOOC'S) גדל כל הזמן, עם אלפי קורסים ומיליוני לומדים. ההחלטה לקחת קורס תלויה רבות בהמלצות חברים על מנת לזהות קורס איכותי המתאים לצרכי הלומד. עם זאת, אנו מראים שלומדים נמנעים מלשוחח על קורסים עם עמיתיהם, גם כאשר הם מרוצים מהקורס. סדרת ניסויים מוכיחה כי כאשר לומדים נמצאים בסביבה תחרותית, כגון מקום עבודה או אוניברסיטה, הם תופסים את הקורסים כמספקים להם יתרון תחרותי, וימנעו מלהמליץ עליהם על מנת לשמר את היתרון הזה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן)
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
Pages167-170
Number of pages156
StatePublished - 2020
Eventהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, Israel
Duration: 11 Feb 2020 → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2020/pages/default.aspx

Conference

Conferenceהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
Country/TerritoryIsrael
Cityרעננה
Period11/02/20 → …
Internet address

IHP publications

  • IHP
  • College students
  • Competition (Psychology)
  • Computer-assisted instruction
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • סטודנטים
  • תחרות (פסיכולוגיה)

Cite this