נשים במסלולי זהות

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

סרטי התעודה המופקים על ידי נשים תובעים בחזרה את מקומן הנפקד של האימהות בשיח הסכסוך הישראלי-פלשתיני. זה מקום שהתבהר כרלוונטי ובעל השפעה גם בספירה החוץ-קולנועית. במאמר מוזכרות דוגמאות לסרטים שונים ביניהם: סרטה של נואית גבע "מה שראיתי בחברון", סרטה של יולי גרשלט " המחבל שלי", סרטיה של מיכל אביעד, סרטה של איבתיסאן מראענה "פרדיס-גן העדן האבוד", סרטן של ענת אבן ועדה אושפיז "אסורות", סרטה של סיני בר דוד "דרום: אליס לא גרה כאן אף פעם", ודוגמאות נוספות.
Original languageHebrew
Pages (from-to)36-43
Number of pages8
Journalפנים: כתב-עת לתרבות, חברה וחינוך
Volume32
StatePublished - 2005

IHP publications

  • IHP
  • Arab-Israeli conflict
  • Aviad, Michal
  • Documentary films
  • Mothers in motion pictures
  • Palestinian Arabs in motion pictures
  • Women in motion pictures
  • אביעד, מיכל
  • אימהות בקולנוע
  • אנו באנו (סרט)
  • גבע, נואית
  • יחסי ישראל-ערב
  • נשים בקולנוע
  • סרטי תעודה
  • פוליטי, עדנה
  • פלסטינים בקולנוע

RAMBI publications

  • RAMBI
  • Arab-Israeli conflict
  • Women
  • Arab-Israeli conflict -- Motion pictures and the conflict

Cite this