Abstract
שימוש בכלים טכנולוגיים באקדמיה מגביר את מעורבות הסטודנטים בתכני הקורס, מעשיר את תהליך הלמידה ומגביר השתתפות פעילה ביצירת תוכן. נמצא שלמידה מועצמת באמצעות אינטראקציה חברתית, ושהשתתפות פעילה בכתיבה שיתופית יכולה לשפר את ציוני הסטודנטים בקורס. מחקרים קודמים הראו כי בני אדם חשים תחושת בעלות פסיכולוגית כלפי מידע או תוצרי יצירתם. בטכנולוגיות שיתופיות כמו ויקי או Google Docs כותבי ערכים לימודיים חשים בעלות כלפי התוצרים שהשתתפו בכתיבתם. תחושה זו יכולה להשפיע על תהליך הלמידה ועל תוצריה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי השמיני 2010 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה |
Pages | 16-20 |
Number of pages | 5 |
State | Published - 2010 |
IHP publications
- IHP
- Learning
- Team learning approach in education