מחפשים אחרי איכות - כולנו יחד או כל אחד לחוד? השפעת למידה יחידנית ושיתופית על תחושת הבעלות, תפישת הלמידה ואיכותה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

שימוש בכלים טכנולוגיים באקדמיה מגביר את מעורבות הסטודנטים בתכני הקורס, מעשיר את תהליך הלמידה ומגביר השתתפות פעילה ביצירת תוכן. נמצא שלמידה מועצמת באמצעות אינטראקציה חברתית, ושהשתתפות פעילה בכתיבה שיתופית יכולה לשפר את ציוני הסטודנטים בקורס. מחקרים קודמים הראו כי בני אדם חשים תחושת בעלות פסיכולוגית כלפי מידע או תוצרי יצירתם. בטכנולוגיות שיתופיות כמו ויקי או Google Docs כותבי ערכים לימודיים חשים בעלות כלפי התוצרים שהשתתפו בכתיבתם. תחושה זו יכולה להשפיע על תהליך הלמידה ועל תוצריה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השמיני 2010 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה
Pages16-20
Number of pages5
StatePublished - 2010

IHP publications

  • IHP
  • Learning
  • Team learning approach in education

Cite this