מורים בכיתות משולבות: שביעות רצון ודרכי התמודדות

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המאמר דן בהתפתחות מגמת השילוב ובוחן את הקשיים העלולים להיווצר במסגרת הכיתה תוך התייחסות לעמדות המורים, לתפיסותיהם ולדרכי התמודדותם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהחינוך במבחן הזמן 2 (קובץ בעריכת איתן פלדי)
Place of Publicationתל-אביב
Publisher"רכס" - פרויקטים חינוכיים
Pages411-422
Number of pages12
ISBN (Print)9654034611
StatePublished - 2005

IHP publications

  • IHP
  • Adjustment (Psychology)
  • Attitude (Psychology)
  • Job satisfaction
  • Mainstreaming in education
  • School environment
  • Teachers

Cite this