מבט על הכוונה עצמית בלמידה: באוניברסיטה, בתיכון ובבית הספר היסודי

יעל פלדמן-מגור, ענבל טובי, רון בלונדר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מאמר זה דן ברכיבים של הכוונה עצמית בלמידה בהקשר לשלוש אוכלוסיות לומדים: זהוי רכיבי ההכוונה העצמית בלמידה בקרב לומדים בוגרים, זיהוי מדדים של הכוונה עצמית בלמידה של תלמידים וזיהוי מיומנויות של הכוונה עצמית בלמידה בקרב לומדים צעירים בעקבות תוכנית התערבות. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)1-9
Number of pages9
Journalאאוריקה
Volume45
StatePublished - 2023

IHP publications

  • IHP
  • Academic achievement
  • Chemistry -- Study and teaching
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Learning ability
  • People with social disabilities -- Education
  • School children
  • Self-culture
  • Teachers

Cite this