מאפיינים של קורסי MOOC והפוטנציאל הטמון בהם לפיתוח מקצועי של מורים

יעל פלדמן-מגור, ענבל טובי, רון בלונדר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

פרק זה מציג סקירה בנושא קורסי MOOC. קורסים אלו הופיעו לראשונה בשנת 2008 ותפוצתם הפכה רחבה כבר בשנת 2012. כיום קיימים סוגים שונים של קורסי MOOC ומספר פלטפורמות להעברתם. מתוך מחקרים על קורסים אלו להתפתחות מקצועית של מורים ניתן ללמוד כיצד עיצוב מושכל של חומרי הלימוד וקביעת מטרות הוראה התואמות את מטרות הלמידה של ציבור הלומדים יכולים להוביל להגדלת שיעור ההתמדה.
Original languageHebrew
Title of host publicationטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל (קובץ בעריכת [כרך א]: ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי)
Place of Publication[תל אביב]
Publisherמיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי
Pages189-207
Number of pages19
ISBN (Print)9789659017805, 9659017804
StatePublished - 2022

IHP publications

  • IHP
  • Career development
  • MOOCs (Web-based instruction)
  • Self-culture
  • Teachers -- In-service training
  • התפתחות מקצועית
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • למידה עצמית
  • קורס MOOC

Cite this