Abstract
פרק זה מציג סקירה בנושא קורסי MOOC. קורסים אלו הופיעו לראשונה בשנת 2008 ותפוצתם הפכה רחבה כבר בשנת 2012. כיום קיימים סוגים שונים של קורסי MOOC ומספר פלטפורמות להעברתם. מתוך מחקרים על קורסים אלו להתפתחות מקצועית של מורים ניתן ללמוד כיצד עיצוב מושכל של חומרי הלימוד וקביעת מטרות הוראה התואמות את מטרות הלמידה של ציבור הלומדים יכולים להוביל להגדלת שיעור ההתמדה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
Editors | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
Pages | 189-207 |
Number of pages | 19 |
ISBN (Print) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- IHP
- Career development
- MOOCs (Web-based instruction)
- Self-culture
- Teachers -- In-service training
RAMBI publications
- RAMBI
- Professional learning communities -- Israel
- Teachers -- Training of -- Israel
- MOOCs (Web-based instruction) -- Israel