לשמוע, לראות או לקרוא?: למידה באמצעות podcasts ו screencasts

Translated title of the contribution: Listening, Watching or Reading? : Preliminary results of testing podcasts and screencasts learning

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

Abstract

מטרת המחקר היא לאמוד את יעילות הלמידה ואת חווית הלמידה מהקלטות קול והקלטות מסך בהשוואה ללמידה מטקסט, תוך התייחסות לסגנונות הלמידה של המשתתפים חזותי לעומת שמיעתי . דיווח זה מציג תוצאות ראשוניות של המחקר שבתהליך.
Translated title of the contributionListening, Watching or Reading? : Preliminary results of testing podcasts and screencasts learning
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי העשירי של מיט"ל 2012:
Subtitle of host publicationיום שלישי, כ' בתמוז תשע"ב, 10 ביולי 2012 : ספר הכנס
Editorsיואב יאיר, אלי שמואלי
Pages81-86
StatePublished - 2012

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Listening, Watching or Reading? : Preliminary results of testing podcasts and screencasts learning'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this