Abstract
מטרת המחקר היא לאמוד את יעילות הלמידה ואת חווית הלמידה מהקלטות קול והקלטות מסך בהשוואה ללמידה מטקסט, תוך התייחסות לסגנונות הלמידה של המשתתפים חזותי לעומת שמיעתי . דיווח זה מציג תוצאות ראשוניות של המחקר שבתהליך.
Translated title of the contribution | Listening, Watching or Reading? : Preliminary results of testing podcasts and screencasts learning |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי העשירי של מיט"ל 2012: |
Subtitle of host publication | יום שלישי, כ' בתמוז תשע"ב, 10 ביולי 2012 : ספר הכנס |
Editors | יואב יאיר, אלי שמואלי |
Pages | 81-86 |
State | Published - 2012 |