Abstract
מחקר זה עוסק בלמידה משולבת של תוכן מדעי באמצעות בניית הדמיה בעזרת כלי טכנולוגי-תכנותי (תוכנת Scratch). תלמידי כתות ז' השתתפו בפעילות בה נפגשו לראשונה עם תכנים משני סוגים, ללא התערבות מורה. התוכן הראשון עסק בגנטיקה: התלמידים צפו בסרטון קצר המסביר את תפקיד הגנים בקביעת תכונת הגובה של צמחים. התוכן השני עסק בתכנות הדמיה בעזרת תוכנת Scratch. ממצאי המחקר הנוכחי הראו כי כעבור פחות משעתיים של עבודה, התלמידים הצליחו לבנות הדמיה בתוכנת Scratch. מאידך, נמצא כי הידע הקונספטואלי בגנטיקה שרכשו התלמידים היה מצומצם.
Translated title of the contribution | Integrated Learning of Science and Creative Computing through Simulation Design |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 276-277 |
Number of pages | 2 |
State | Published - 2016 |
Event | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי:: הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, Israel Duration: 16 Feb 2016 → 17 Feb 2016 https://www.openu.ac.il/innovation/chais2016/ |
Conference
Conference | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: |
---|---|
Country/Territory | Israel |
City | רעננה |
Period | 16/02/16 → 17/02/16 |
Internet address |
IHP publications
- IHP
- Computer-assisted instruction
- Imaging systems
- Knowledge and learning
- Science -- Study and teaching
- הדמיה
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- ידע
- מדעים -- לימוד והוראה