למידה מדיון אקדמי: מסוקרטס ועד הפורום המקוון

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

אחת הסיבות לספקנות של חברי סגל באקדמיה לגבי למידה מקוונת היא שהם סבורים שבקורס מקוון לא ניתן להגיע לאותה רמה של אינטראקציה עם הסטודנטים כפי שיש בקורס פנים אל פנים. מטרת מאמר זה היא לחלוק מניסיונו האישי של מחבר המאמר בתכנון ובקיום של דיונים אקדמיים מקוונים, לטעון שדיון מקוון איכותי לא נופל באיכותו מדיון פנים אל פנים, ואף עולה עליו מבחינות מסוימות, ולהפנות את הקוראים למקורות שיסייעו להם לקיים דיונים אקדמיים מקוונים איכותיים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)5-7
Number of pages3
Journalהוראה באקדמיה
Volume7
StatePublished - 2017

IHP publications

  • IHP
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Electronic discussion groups
  • Team learning approach in education
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • למידה בקבוצות
  • קבוצות דיון ושיח באמצעות מחשבים

Cite this