Abstract
מחקר זה בוחן את ההשפעה של ביקורת מקוונות שליליות, המופיעות לצד ביקורת חיוביות וכוללות מידע לא רלוונטי על המוצר או השירות, על הערכות ובחירות של צרכנים. אנו מראות כי ביקורות שליליות לא רלוונטיות אלו דווקא מחזקות את הרושם החיובי כלפי המוצר והשירות. זה קורה משום שהצרכנים מרגישים בטוחים יותר במידע שיש להם על המוצר, ובעיקר משום שהתוכן של המידע השלילי הלא רלוונטי מלמד כי למוצר אין חסרונות אמיתיים. סדרה של מחקרים בקרב מאות משתתפים על מגוון מוצרים ושירותים (מוצרי אלקטרוניקה, קורסים אקדמיים וסבונים) מספקת תמיכה להשפעה החיובית של ביקורת שלילית בעלת מידע לא רלוונטי לצד ביקורת חיובית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 24-31 |
Number of pages | 8 |
Journal | חידושים בניהול |
Volume | 6 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- IHP
- Consumers
- Consumers -- Psychological aspects
- Electronic information resources
- Internet searching
- Manufactures
- Relevance