Abstract
מחקר זה בוחן תהליכי הכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה, שאמורה להוביל לאימוץ הפדגוגיה המתאימה לעיסוק במייקריות בחינוך הפורמלי. ההכשרה בנושא קוד התבצעה באמצעות MOOC ודרשה מהלומדים מיומנות ללמידה בהכוונה-עצמית. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Training for Making and Tinkering: Self-regulated Learning through MOOC for Professional Development of Code and Robotics Teachers |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 229-230 |
Number of pages | 2 |
State | Published - 2019 |
Event | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, Israel Duration: 12 Feb 2019 → … https://www.openu.ac.il/innovation/chais2019/ |
Conference
Conference | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי |
---|---|
Country/Territory | Israel |
City | רעננה |
Period | 12/02/19 → … |
Internet address |
IHP publications
- IHP
- Occupational training
- Self-culture
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- הכשרה מקצועית
- התפתחות מקצועית -- מורים
- למידה עצמית
- מורים
- קורס MOOC