להכשיר למייקריות וטינקריות: למידה בהכוונה עצמית באמצעות MOOC להכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה

Translated title of the contribution: Training for Making and Tinkering: Self-regulated Learning through MOOC for Professional Development of Code and Robotics Teachers

עינת לייקין, אינה בלאו, תמר ענבל-שמיר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

מחקר זה בוחן תהליכי הכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה, שאמורה להוביל לאימוץ הפדגוגיה המתאימה לעיסוק במייקריות בחינוך הפורמלי. ההכשרה בנושא קוד התבצעה באמצעות MOOC ודרשה מהלומדים מיומנות ללמידה בהכוונה-עצמית. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionTraining for Making and Tinkering: Self-regulated Learning through MOOC for Professional Development of Code and Robotics Teachers
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages229-230
Number of pages2
StatePublished - 2019
Eventהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, Israel
Duration: 12 Feb 2019 → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2019/

Conference

Conferenceהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי
Country/TerritoryIsrael
Cityרעננה
Period12/02/19 → …
Internet address

IHP publications

  • IHP
  • Occupational training
  • Self-culture
  • Teachers
  • Teachers -- In-service training
  • הכשרה מקצועית
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • למידה עצמית
  • מורים
  • קורס MOOC

Cite this