חינוך יער: בין המוכר ללא מוכר

דפנה גן, גלעד יעקבי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במאמר מוצג הדגם של חינוך יער כתופעה חינוכית מתפתחת אך עדיין בלתי מוכרת מבחינה מערכתית. המאמר בוחן את אתגריהם של גני יער באמצעות שלושה "ענפים" המייצגים שלוש רמות התייחסות: של הילדים, של הצוות החינוכי ושל ההורים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)33-46
Number of pages14
Journalהחינוך וסביבו; שנתון סמינר הקיבוצים
Volumeמ"ד
StatePublished - 2022
Externally publishedYes

IHP publications

  • IHP
  • Education
  • Forests and forestry
  • Environmental education
  • Outdoor education
  • Education -- Israel -- Administration

Cite this