ועדת דוברת בעיניים אקדמיות: סוף-סוף התמודדות מערכתית עם בעיות החינוך

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

פרופ' שרה גורי-רוזנבליט, מהמחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה וממפתחי הקורס "אתגרים בניהול בית ספר", בוחנת את המלצות ועדת דוברת. השורה התחתונה - חיובית בהחלט, אך החשש הוא שלא כל המלצות הוועדה ייושמו. "במקרה של יישום חלקי, המצב במערכת החינוך עלול להידרדר עוד יותר"
Original languageHebrew
Pages (from-to)11-13
Number of pages3
Journalעדכן: האוניברסיטה הפתוחה
Volume42
StatePublished - 2005

IHP publications

  • IHP
  • Education -- Israel -- Administration
  • Educational change
  • School day
  • School principals
  • Schools
  • Teachers

Cite this