התנתקות: גירסת הקולנוע הישראלי של שנות ה-90

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המחקר "קולנוע הגבול: הקולנוע העלילתי הישראלי בין שתי אינתיפאדות" מאת מחברת המאמר, עומד על מאפייני הקולנוע הישראלי בשנות ה-90. זהו קולנוע שבחר להתנתק מהמרחב הלאומי, כדי לפנות אל הפרטי והמקומי. הוא התעלם מהפיגועים הרבים, מחילופי השלטון התכופים ומעל לכל מרצח רבין, כי כבר למד לעבד טראומה לאומית לעלילה של סיפור אישי. בכך הוא סלל את הדרך להצלחות הקולנוע הישראלי של שנות ה-2000 (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)31-35
Number of pages5
Journalעדכן: האוניברסיטה הפתוחה
Volume46
StatePublished - 2007

IHP publications

  • IHP
  • Israel -- Social conditions
  • Motion pictures -- Israel
  • Motion pictures -- Social aspects
  • Time in motion pictures

Cite this