Abstract
המחקר "קולנוע הגבול: הקולנוע העלילתי הישראלי בין שתי אינתיפאדות" מאת מחברת המאמר, עומד על מאפייני הקולנוע הישראלי בשנות ה-90. זהו קולנוע שבחר להתנתק מהמרחב הלאומי, כדי לפנות אל הפרטי והמקומי. הוא התעלם מהפיגועים הרבים, מחילופי השלטון התכופים ומעל לכל מרצח רבין, כי כבר למד לעבד טראומה לאומית לעלילה של סיפור אישי. בכך הוא סלל את הדרך להצלחות הקולנוע הישראלי של שנות ה-2000 (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 31-35 |
Number of pages | 5 |
Journal | עדכן: האוניברסיטה הפתוחה |
Volume | 46 |
State | Published - 2007 |
IHP publications
- IHP
- Israel -- Social conditions
- Motion pictures -- Israel
- Motion pictures -- Social aspects
- Time in motion pictures