השימוש בבינה מלאכותית יוצרת לקידום שינויים בתהליכי הוראה-למידה ופיתוח מיומנויות דיגיטליות

לירון לוי-נדב, תמר ענבל-שמיר, אינה בלאו

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת המאמר היא לבחון את תפקידה של הבינה המלאכותית היוצרת בקידום שינויים בתכנון שיעורים ותהליכי הוראה בקרב מורים המלמדים בבתי ספר על יסודיים, ואת האוריינות הדיגיטלית שהיא עשויה לקדם בכיתות הלימוד. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
Subtitle of host publicationספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024
Editorsדורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה
Pagesע27-ע35
StatePublished - 2024

IHP publications

  • IHP
  • Ability
  • Artificial intelligence
  • Education, Secondary
  • Learning
  • School children
  • Teachers
  • Teaching
  • Teaching -- Aids and devices
  • Technological literacy
  • מודל SAMR

Cite this