Abstract
מטרת המאמר היא לבחון את תפקידה של הבינה המלאכותית היוצרת בקידום שינויים בתכנון שיעורים ותהליכי הוראה בקרב מורים המלמדים בבתי ספר על יסודיים, ואת האוריינות הדיגיטלית שהיא עשויה לקדם בכיתות הלימוד. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
| Subtitle of host publication | ספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024 |
| Editors | דורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין |
| Place of Publication | רעננה |
| Publisher | האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה |
| Pages | ע27-ע35 |
| State | Published - 2024 |
IHP publications
- IHP
- Ability
- Artificial intelligence
- Education, Secondary
- Learning
- School children
- Teachers
- Teaching
- Teaching -- Aids and devices
- Technological literacy
- מודל SAMR