Abstract
המאמר מציג לקוראים כלים לניתוח ביקורתי של הטענות על כך שחידושים דוגמת קורסי המוק ישבשו את המודל העסקי של סקטור ההשכלה הגבוהה. המאמר מציג את מושג המודל העסקי, מנתח את המודל העסקי של קורסי מוק חינמיים באוניברסיטאות מסורתיות ומשווה בינו לבין המודל העסקי של קורסים מקוונים בתשלום באוניברסיטאות שמתמחות בלמידה מקוונת מרחוק. ניתוח המודל העסקי של סקטור ההשכלה הגבוהה מראה שקורסי מוק אינם הפתרון לתחלואי מערכת ההשכלה הגבוהה, אך הם יכולים לשמש מראה המשקפת את הפער בין הציפיות של המשק והחברה מבוגרי המערכת, לבין מיומנויותיהם בפועל. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 15-19 |
Number of pages | 5 |
Journal | הוראה באקדמיה |
Volume | 4 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- IHP
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Universities and colleges