הטיות באימוץ נקודות מבט בקריאה של טקסטים דיגיטליים אצל מבוגרים דו-לשוניים

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

למידה של ידע מבוססת על קריאה לכל אורך החיים. כדי להבין טקסטים וכדי ליהנות מקריאה יש להתייחס לנקודות המבט של הדמויות בטקסט. כדי לעשות זאת, יש להתעלם ממידע שנגיש לקורא או לקוראת אך לא לדמויות. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
Subtitle of host publicationספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024
Editorsדורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה
Pagesע36-ע40
StatePublished - 2024

IHP publications

  • IHP
  • Hermeneutics
  • Information technology
  • Knowledge and learning
  • Learning
  • Older people
  • Perspective (Philosophy)
  • Reading
  • Young adults

Cite this