Abstract
המחקר הנוכחי בוחן את המגמות במחקר העוסק בשילוב ויישום משחוק בהשכלה הגבוהה בתקופת הקורונה ואחריה, על ידי שילוב שתי מתודלוגיות: 1. ניתוח כמותי של מגמות בפרסומים העוסקים בשילוב משחקים בלמידה ובכלל זה שילוב משחוק בסביבת הלמידה; 2. סקירת מאמרים שיטתית וניתוח איכותני של השימוש בתיאוריות במסגרת יישום משחוק בהשכלה הגבוהה. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
| Subtitle of host publication | ספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024 |
| Editors | דורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין |
| Place of Publication | רעננה |
| Publisher | האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה |
| Pages | ע41-ע50 |
| State | Published - 2024 |
IHP publications
- IHP
- COVID-19 Pandemic, 2020-
- Education, Higher
- Educational games
- Gamification
- Motivation (Psychology)
- Motivation in education
- משחוק (GAMIFICATION)