הזדמנויות לשילוב משחוק (GAMIFICATION) בהשכלה הגבוהה: ניתוח מגמות ותיאוריות במחקר

נתנאל סאבס, ניצה גרי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המחקר הנוכחי בוחן את המגמות במחקר העוסק בשילוב ויישום משחוק בהשכלה הגבוהה בתקופת הקורונה ואחריה, על ידי שילוב שתי מתודלוגיות: 1. ניתוח כמותי של מגמות בפרסומים העוסקים בשילוב משחקים בלמידה ובכלל זה שילוב משחוק בסביבת הלמידה; 2. סקירת מאמרים שיטתית וניתוח איכותני של השימוש בתיאוריות במסגרת יישום משחוק בהשכלה הגבוהה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
Subtitle of host publicationספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024
Editorsדורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה
Pagesע41-ע50
StatePublished - 2024

IHP publications

  • IHP
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • Education, Higher
  • Educational games
  • Gamification
  • Motivation (Psychology)
  • Motivation in education
  • משחוק (GAMIFICATION)

Cite this