Abstract
מטרת המאמר להציג את תפיסותיהם של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים באשר לתכנית השלוב של ילדיהם המשולבים בחנוך הרגיל. מודגשת בו חשיבות מעורבותם החנוכית של ההורים, ובפרט בקדום רפורמות בחנוך.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | שילובים |
Subtitle of host publication | מערכות חינוך וחברה |
Editors | גלעדה אבישר, יונה לייזר, שונית רייטר |
Place of Publication | חיפה |
Publisher | אחוה הוצאה לאור |
Pages | 245-267 |
Number of pages | 23 |
ISBN (Print) | 9789657173220 |
State | Published - 2011 |
IHP publications
- IHP
- Attitude (Psychology)
- Children with disabilities
- Education -- Parent participation
- Educational change
- Legislation
- Mainstreaming in education
- Parent and child
- People with disabilities -- Family relationships
- School management and organization -- Parent participation
- Special education
- Special education -- Law and legislation -- Israel
- אנשים וילדים עם מוגבלות ומשפחתם
- הורים ובית הספר
- הורים וילדיהם
- זכויות אנשים עם מוגבלות
- חוק החינוך המיוחד, התשמ"ח-1988
- חינוך מיוחד
- חקיקה
- ילדים עם מוגבלות
- מעורבות הורים בחינוך
- עמדות
- שילוב ילדים עם מוגבלות במוסדות חינוך רגילים
- שינוי חינוכי