ملخص
המאמר עוסק בשלוב אתרי למוד בהוראת הכימיה בקרב חברי סגל אקדמי המלמדים קורסים לתואר ראשון. לצורך זה אופיינו תחילה אתר למוד אינטרנטיים בכימיה, ולאחר מכן נבדקו דרכי הבחירה ואופן שלובם של אתרים אלו בקורסים לתואר ראשון בכימיה.
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
عنوان منشور المضيف | הכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי) |
مكان النشر | תל אביב |
ناشر | מכללת לוינסקי לחינוך |
الصفحات | 107-114 |
عدد الصفحات | 8 |
حالة النشر | نُشِر - 2014 |
IHP publications
- !!ihp