ملخص
כיצד משפיע כעסו של לקוח על נותן השירות? אילו רגשות מתעוררים באנשים המנהלים משא ומתן וכיצד הם משפיעים על תוצאות התהליך? כיצד מנסים מנהיגים לעורר רגשות בקרב מונהגיהם? אילו רגשות נתפסים כרצויים בארגון ואילו מאמצים מנהלים עושים כדי לשלוט ברגשות עובדיהם ולווסתם על-פי צורכי הארגון? שאלות אלה ואחרות עומדות במוקד מדריך הלמידה בנושא "רגשות בארגונים".מדריך למידה זה מנווט את הסטודנטים בקריאת מאמרים בתחום ונותן להם רקע תאורטי שיסייע להם בקריאה. המאמרים ומדריך הלמידה דנים ברגשות בארגונים משלוש נקודות מבט תאורטיות: זווית פסיכולוגית, זווית סוציולוגית-ביקורתית וזווית ניהולית-יישומית. יחד הם אמורים להעניק ללומדי הקורס ידע נרחב במגוון מחקרים הנוגעים לנושא.-- אתר למדא.
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
مكان النشر | רעננה |
ناشر | האוניברסיטה הפתוחה |
عدد الصفحات | 136 |
حالة النشر | نُشِر - 2016 |
ملاحظة ببليوغرافية
הספר נלמד במסגרת קורס האוניברסיטה הפתחוחה "רגשות בארגונים" מספר 13902.כולל ביבליוגרפיה.
גרסה אלקטרונית רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, למדא לאקדמיה, 2020. הגישה באמצעות האינטרנט הגישה מוגבלת לקהילת האוניברסיטה הפתוחה
לצפייה מיטבית מומלץ להשתמש בדפדפנים כרום 44 או אקספלורר 11
תיאור מבוסס על גרסה מודפסת