ملخص
המחקר בחן מרכיבי עיצוב פדגוגי המעודדים את השמעת 'קול הלומד' באקדמיה ואת התפקיד שממלאות טכנולוגיות מגוונות ביצירת מרחב זה. (מתוך המאמר)
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
عنوان منشور المضيف | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
المحررون | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
مكان النشر | תל אביב |
ناشر | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
الصفحات | 232-250 |
عدد الصفحات | 19 |
رقم المعيار الدولي للكتب (المطبوع) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
حالة النشر | نُشِر - 2022 |
IHP publications
- !!ihp