"קול הלומד" (student voice) באקדמיה: כיצד עיצוב הוראה, למידה והערכה המשלבים טכנולוגיה מעודדים סטודנטים להשמיע את קולם?

תמר ענבל-שמיר, אינה בלאו

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصل

ملخص

המחקר בחן מרכיבי עיצוב פדגוגי המעודדים את השמעת 'קול הלומד' באקדמיה ואת התפקיד שממלאות טכנולוגיות מגוונות ביצירת מרחב זה. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
المحررونענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
مكان النشرתל אביב
ناشرמיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי
الصفحات232-250
عدد الصفحات19
رقم المعيار الدولي للكتب (المطبوع)9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812
حالة النشرنُشِر - 2022

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا