ملخص
מאמר זה עוסק בשני נושאים מרכזיים ומשלימים. האחד הוא האופן שבו ההפרדה בין ה"תיאטרוני" וה"אוניברסלי" לבין ה"חברתי-קהילתי" וה"פרטיקולרי-מקומי" אפשרה לקבוצה ההגמונית הן להבנות את הפסטיבל כמרחב "סטרילי" המתנתק מזיקות חברתיות למקום והן לשמור על יחסי הכוח שבין מרכז לפריפריה. השני הוא האופן שבו ההתנגדות והמחאה ניסו לקרוא תיגר על הפרדה זו ומידת ההצלחה שלהן בשינוי מדיניות הפסטיבל כלפי תושבי עכו. הדיון בנושאים אלה מאפשר לראות בפסטיבל עכו מקרה מבחן לרב-תרבותיות בשדה האמנויות. כלומר הוא מאפשר הן לעמוד על החסרונות של מדיניות ציבורית בשדה האמנויות בישראל מנקודת מבט רב-תרבותית, והן להציע עקרונות יסוד כדי להבטיח שמדיניות זו תפעל על פי עקרונות רב-תרבותיים. (מתוך המאמר)
العنوان المترجم للمساهمة | Akko Festival and Multiculturalism: Resistance and Policy |
---|---|
اللغة الأصلية | العبريّة |
عنوان منشور المضيف | מדיניות ציבורית ורב-תרבותיות |
مكان النشر | ירושלים |
ناشر | מכון ון ליר והוצאת הקיבוץ המאוחד |
الصفحات | 155-192 |
عدد الصفحات | 38 |
رقم المعيار الدولي للكتب (المطبوع) | 9789650207809 |
حالة النشر | نُشِر - 2016 |
IHP publications
- !!ihp
RAMBI publications
- !!rambi