ملخص
הספרים החיים (living books)הם סביבת מולטימדיה משחקית לילדים. בסביבה זו מוקרא סיפור (בקול), תוך הצגה בו זמנית של הטקסט על צג המחשב, מילה אחר מילה. במאמר מוצגים ממצאי מחקר המצביעים על כך שילדים ששיחקו במשחק במשך שעות רבות רכשו יכולת הבנה וקריאה של מילים באנגלית שהוצגו, זאת למרות שלא ידעו שפה זו קודם. הממצאים מצביעים על כך שהילדים הצליחו לנצל למידה זו גם אל מעבר להקשר של המשחק. הממצאים שופכים אור על פוטנציאל הלמידה האקראית והלא סדורה הגלום בסביבות מולטימדיה משחקיות מסוג אדיוטיינמנט (edutainment), המציעות שילוב של למידה ובידור. (מתוך המאמר)
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
عنوان منشور المضيف | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה |
ناشر | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
الصفحات | 61-66 |
عدد الصفحات | 6 |
حالة النشر | نُشِر - 2006 |
IHP publications
- !!ihp