ملخص
היצע קורסים מקוונים מקצועיים (כגון MOOC'S) גדל כל הזמן, עם אלפי קורסים ומיליוני לומדים. ההחלטה לקחת קורס תלויה רבות בהמלצות חברים על מנת לזהות קורס איכותי המתאים לצרכי הלומד. עם זאת, אנו מראים שלומדים נמנעים מלשוחח על קורסים עם עמיתיהם, גם כאשר הם מרוצים מהקורס. סדרת ניסויים מוכיחה כי כאשר לומדים נמצאים בסביבה תחרותית, כגון מקום עבודה או אוניברסיטה, הם תופסים את הקורסים כמספקים להם יתרון תחרותי, וימנעו מלהמליץ עליהם על מנת לשמר את היתרון הזה. (מתוך המאמר)
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
عنوان منشور المضيف | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן) |
مكان النشر | רעננה |
ناشر | האוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס |
الصفحات | 167-170 |
عدد الصفحات | 156 |
حالة النشر | نُشِر - 2020 |
الحدث | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, إسرائيل المدة: ١١ فبراير ٢٠٢٠ → … https://www.openu.ac.il/innovation/chais2020/pages/default.aspx |
!!Conference
!!Conference | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
---|---|
الدولة/الإقليم | إسرائيل |
المدينة | רעננה |
المدة | ١١/٠٢/٢٠ → … |
عنوان الإنترنت |
IHP publications
- !!ihp