סודות ההצלחה: הימנעות מהמלצות על קורס מקוון לשמירה על יתרון תחרותי: [מאמר קצר]

שרית מולדובן, יעל שטיינהרט

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصل

ملخص

היצע קורסים מקוונים מקצועיים (כגון MOOC'S) גדל כל הזמן, עם אלפי קורסים ומיליוני לומדים. ההחלטה לקחת קורס תלויה רבות בהמלצות חברים על מנת לזהות קורס איכותי המתאים לצרכי הלומד. עם זאת, אנו מראים שלומדים נמנעים מלשוחח על קורסים עם עמיתיהם, גם כאשר הם מרוצים מהקורס. סדרת ניסויים מוכיחה כי כאשר לומדים נמצאים בסביבה תחרותית, כגון מקום עבודה או אוניברסיטה, הם תופסים את הקורסים כמספקים להם יתרון תחרותי, וימנעו מלהמליץ עליהם על מנת לשמר את היתרון הזה. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן)
مكان النشرרעננה
ناشرהאוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
الصفحات167-170
عدد الصفحات156
حالة النشرنُشِر - 2020
الحدثהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, إسرائيل
المدة: ١١ فبراير ٢٠٢٠ → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2020/pages/default.aspx

!!Conference

!!Conferenceהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
الدولة/الإقليمإسرائيل
المدينةרעננה
المدة١١/٠٢/٢٠ → …
عنوان الإنترنت

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا