מורים בכיתות משולבות: שביעות רצון ודרכי התמודדות

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصل

ملخص

המאמר דן בהתפתחות מגמת השילוב ובוחן את הקשיים העלולים להיווצר במסגרת הכיתה תוך התייחסות לעמדות המורים, לתפיסותיהם ולדרכי התמודדותם. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفהחינוך במבחן הזמן 2 (קובץ בעריכת איתן פלדי)
مكان النشرתל-אביב
ناشر"רכס" - פרויקטים חינוכיים
الصفحات411-422
عدد الصفحات12
رقم المعيار الدولي للكتب (المطبوع)9654034611
حالة النشرنُشِر - 2005

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا