מורים בכיתות משולבות: שביעות רצון ודרכי התמודדות

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصل

ملخص

המאמר דן בהתפתחות מגמת השילוב ובוחן את הקשיים העלולים להיווצר במסגרת הכיתה תוך התייחסות לעמדות המורים, לתפיסותיהם ולדרכי התמודדותם. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفהחינוך במבחן הזמן 2 (קובץ בעריכת איתן פלדי)
مكان النشرתל-אביב
ناشر"רכס" - פרויקטים חינוכיים
الصفحات411-422
عدد الصفحات12
رقم المعيار الدولي للكتب (المطبوع)9654034611
حالة النشرنُشِر - 2005

IHP publications

  • !!ihp
  • Adjustment (Psychology)
  • Attitude (Psychology)
  • Job satisfaction
  • Mainstreaming in education
  • School environment
  • Teachers
  • אקלים בית הספר
  • התמודדות (פסיכולוגיה)
  • מורים
  • עמדות
  • שביעות רצון בעבודה
  • שילוב ילדים עם מוגבלות במוסדות חינוך רגילים

قم بذكر هذا