מאפיינים של קורסי MOOC והפוטנציאל הטמון בהם לפיתוח מקצועי של מורים

יעל פלדמן-מגור, ענבל טובי, רון בלונדר

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصل

ملخص

פרק זה מציג סקירה בנושא קורסי MOOC. קורסים אלו הופיעו לראשונה בשנת 2008 ותפוצתם הפכה רחבה כבר בשנת 2012. כיום קיימים סוגים שונים של קורסי MOOC ומספר פלטפורמות להעברתם. מתוך מחקרים על קורסים אלו להתפתחות מקצועית של מורים ניתן ללמוד כיצד עיצוב מושכל של חומרי הלימוד וקביעת מטרות הוראה התואמות את מטרות הלמידה של ציבור הלומדים יכולים להוביל להגדלת שיעור ההתמדה.
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
المحررونענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
مكان النشرתל אביב
ناشرמיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי
الصفحات189-207
عدد الصفحات19
رقم المعيار الدولي للكتب (المطبوع)9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812
حالة النشرنُشِر - 2022

IHP publications

  • !!ihp

RAMBI publications

  • !!rambi
  • Professional learning communities -- Israel
  • Teachers -- Training of -- Israel
  • MOOCs (Web-based instruction) -- Israel

قم بذكر هذا