ملخص
פרק זה מציג סקירה בנושא קורסי MOOC. קורסים אלו הופיעו לראשונה בשנת 2008 ותפוצתם הפכה רחבה כבר בשנת 2012. כיום קיימים סוגים שונים של קורסי MOOC ומספר פלטפורמות להעברתם. מתוך מחקרים על קורסים אלו להתפתחות מקצועית של מורים ניתן ללמוד כיצד עיצוב מושכל של חומרי הלימוד וקביעת מטרות הוראה התואמות את מטרות הלמידה של ציבור הלומדים יכולים להוביל להגדלת שיעור ההתמדה.
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
عنوان منشور المضيف | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
المحررون | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
مكان النشر | תל אביב |
ناشر | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
الصفحات | 189-207 |
عدد الصفحات | 19 |
رقم المعيار الدولي للكتب (المطبوع) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
حالة النشر | نُشِر - 2022 |
IHP publications
- !!ihp
RAMBI publications
- !!rambi
- Professional learning communities -- Israel
- Teachers -- Training of -- Israel
- MOOCs (Web-based instruction) -- Israel