ملخص
מטרת המחקר היא לאמוד את יעילות הלמידה ואת חווית הלמידה מהקלטות קול והקלטות מסך בהשוואה ללמידה מטקסט, תוך התייחסות לסגנונות הלמידה של המשתתפים חזותי לעומת שמיעתי . דיווח זה מציג תוצאות ראשוניות של המחקר שבתהליך.
العنوان المترجم للمساهمة | Listening, Watching or Reading? : Preliminary results of testing podcasts and screencasts learning |
---|---|
اللغة الأصلية | العبريّة |
عنوان منشور المضيف | הכנס הארצי השנתי העשירי של מיט"ל 2012: |
العنوان الفرعي لمنشور المضيف | יום שלישי, כ' בתמוז תשע"ב, 10 ביולי 2012 : ספר הכנס |
المحررون | יואב יאיר, אלי שמואלי |
الصفحات | 81-86 |
حالة النشر | نُشِر - 2012 |