ملخص
מחקר זה עוסק בלמידה משולבת של תוכן מדעי באמצעות בניית הדמיה בעזרת כלי טכנולוגי-תכנותי (תוכנת Scratch). תלמידי כתות ז' השתתפו בפעילות בה נפגשו לראשונה עם תכנים משני סוגים, ללא התערבות מורה. התוכן הראשון עסק בגנטיקה: התלמידים צפו בסרטון קצר המסביר את תפקיד הגנים בקביעת תכונת הגובה של צמחים. התוכן השני עסק בתכנות הדמיה בעזרת תוכנת Scratch. ממצאי המחקר הנוכחי הראו כי כעבור פחות משעתיים של עבודה, התלמידים הצליחו לבנות הדמיה בתוכנת Scratch. מאידך, נמצא כי הידע הקונספטואלי בגנטיקה שרכשו התלמידים היה מצומצם.
العنوان المترجم للمساهمة | Integrated Learning of Science and Creative Computing through Simulation Design |
---|---|
اللغة الأصلية | العبريّة |
عنوان منشور المضيف | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
ناشر | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
الصفحات | 276-277 |
عدد الصفحات | 2 |
حالة النشر | نُشِر - 2016 |
الحدث | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי:: הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, إسرائيل المدة: ١٦ فبراير ٢٠١٦ → ١٧ فبراير ٢٠١٦ https://www.openu.ac.il/innovation/chais2016/ |
!!Conference
!!Conference | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: |
---|---|
الدولة/الإقليم | إسرائيل |
المدينة | רעננה |
المدة | ١٦/٠٢/١٦ → ١٧/٠٢/١٦ |
عنوان الإنترنت |
IHP publications
- !!ihp