למידה משולבת של תוכן מדעי ותקשוב יצירתי תוך בניית הדמיות

نتاج البحث: نتاج بحثي من مؤتمرملصق

ملخص

מחקר זה עוסק בלמידה משולבת של תוכן מדעי באמצעות בניית הדמיה בעזרת כלי טכנולוגי-תכנותי (תוכנת Scratch). תלמידי כתות ז' השתתפו בפעילות בה נפגשו לראשונה עם תכנים משני סוגים, ללא התערבות מורה. התוכן הראשון עסק בגנטיקה: התלמידים צפו בסרטון קצר המסביר את תפקיד הגנים בקביעת תכונת הגובה של צמחים. התוכן השני עסק בתכנות הדמיה בעזרת תוכנת Scratch. ממצאי המחקר הנוכחי הראו כי כעבור פחות משעתיים של עבודה, התלמידים הצליחו לבנות הדמיה בתוכנת Scratch. מאידך, נמצא כי הידע הקונספטואלי בגנטיקה שרכשו התלמידים היה מצומצם.
العنوان المترجم للمساهمةIntegrated Learning of Science and Creative Computing through Simulation Design
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات276-277
عدد الصفحات2
حالة النشرنُشِر - 2016
الحدثהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי:: הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, إسرائيل
المدة: ١٦ فبراير ٢٠١٦١٧ فبراير ٢٠١٦
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2016/

!!Conference

!!Conferenceהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי:
الدولة/الإقليمإسرائيل
المدينةרעננה
المدة١٦/٠٢/١٦١٧/٠٢/١٦
عنوان الإنترنت

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا