לכשהרע הופך לטוב: מידע שלילי שאינו רלוונטי מגביר רושם חיובי

מירב שהם, שרית מולדובן, יעל שטיינהרט

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالةمراجعة النظراء

ملخص

מחקר זה בוחן את ההשפעה של ביקורת מקוונות שליליות, המופיעות לצד ביקורת חיוביות וכוללות מידע לא רלוונטי על המוצר או השירות, על הערכות ובחירות של צרכנים. אנו מראות כי ביקורות שליליות לא רלוונטיות אלו דווקא מחזקות את הרושם החיובי כלפי המוצר והשירות. זה קורה משום שהצרכנים מרגישים בטוחים יותר במידע שיש להם על המוצר, ובעיקר משום שהתוכן של המידע השלילי הלא רלוונטי מלמד כי למוצר אין חסרונות אמיתיים. סדרה של מחקרים בקרב מאות משתתפים על מגוון מוצרים ושירותים (מוצרי אלקטרוניקה, קורסים אקדמיים וסבונים) מספקת תמיכה להשפעה החיובית של ביקורת שלילית בעלת מידע לא רלוונטי לצד ביקורת חיובית. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)24-31
عدد الصفحات8
دوريةחידושים בניהול
مستوى الصوت6
حالة النشرنُشِر - 2020

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا