להכשיר למייקריות וטינקריות: למידה בהכוונה עצמית באמצעות MOOC להכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה

עינת לייקין, אינה בלאו, תמר ענבל-שמיר

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصلمراجعة النظراء

ملخص

מחקר זה בוחן תהליכי הכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה, שאמורה להוביל לאימוץ הפדגוגיה המתאימה לעיסוק במייקריות בחינוך הפורמלי. ההכשרה בנושא קוד התבצעה באמצעות MOOC ודרשה מהלומדים מיומנות ללמידה בהכוונה-עצמית. (מתוך המאמר)
العنوان المترجم للمساهمةTraining for Making and Tinkering: Self-regulated Learning through MOOC for Professional Development of Code and Robotics Teachers
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
ناشرהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
الصفحات229-230
عدد الصفحات2
حالة النشرنُشِر - 2019
الحدثהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, إسرائيل
المدة: ١٢ فبراير ٢٠١٩ → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2019/

!!Conference

!!Conferenceהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי
الدولة/الإقليمإسرائيل
المدينةרעננה
المدة١٢/٠٢/١٩ → …
عنوان الإنترنت

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا