כיצד נבחין בין "הייפ" למציאות בטכנולוגיות למידה: המקרה של קורסי ה-MOOC

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصل

ملخص

בהרצאה סוקר המחבר את נושא קורסי ה-MOOC, ומנסה למקם אותם בהקשר הרחב יותר של התפתחות טכנולוגיות למידה במגזר ההשכלה הגבוהה. בנוסף מציג המחבר את מושג ה"מודל העסקי", ומשתמש בו כדי לבחון את הטענות על "חדשנות משבשת" ועל השפעת ה-MOOC על המודלים העסקיים של מוסדות להשכלה גבוהה.
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
ناشرמכללת לוינסקי לחינוך
الصفحات22-23
عدد الصفحات2
حالة النشرنُشِر - 2014

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا