ملخص
המחבר מדגים כיצד תרבות מדיה גלובלית, הקובעת "כיצד לעשות דברים נכון", היא חלק מרכזי מאופני הייצור של ייחודיות תרבותית במודרניות המאוחרת. חוויות נפרדות ושונות של ייחודיות תרבותית ישראלית חולקות רכיבים שמקורם בתרבות המדיה הגלובלית. התוצאה היא, שבין מוזיקת רוק ישראלית ו"מוזיקה מזרחית" ישראלית קיימים מכנה משותף אסתטי-צורני וקישוריות תרבותית, המתווכת באמצעות הפופ/רוקיזציה הגלובלית
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
الصفحات (من إلى) | 115-140 |
عدد الصفحات | 26 |
دورية | תיאוריה וביקורת |
مستوى الصوت | 23 |
حالة النشر | نُشِر - 2003 |
IHP publications
- !!ihp