TY - JOUR
T1 - ועדת דוברת בעיניים אקדמיות: סוף-סוף התמודדות מערכתית עם בעיות החינוך
AU - גורי-רוזנבליט, שרה
PY - 2005
Y1 - 2005
N2 - פרופ' שרה גורי-רוזנבליט, מהמחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה וממפתחי הקורס "אתגרים בניהול בית ספר", בוחנת את המלצות ועדת דוברת. השורה התחתונה - חיובית בהחלט, אך החשש הוא שלא כל המלצות הוועדה ייושמו. "במקרה של יישום חלקי, המצב במערכת החינוך עלול להידרדר עוד יותר"
AB - פרופ' שרה גורי-רוזנבליט, מהמחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה וממפתחי הקורס "אתגרים בניהול בית ספר", בוחנת את המלצות ועדת דוברת. השורה התחתונה - חיובית בהחלט, אך החשש הוא שלא כל המלצות הוועדה ייושמו. "במקרה של יישום חלקי, המצב במערכת החינוך עלול להידרדר עוד יותר"
UR - https://uli.nli.org.il/discovery/search?vid=972NNL_ULI_C:MAIN&query=lds05,contains,000944098
M3 - מאמר
SN - 0334-1895
VL - 42
SP - 11
EP - 13
JO - עדכן: האוניברסיטה הפתוחה
JF - עדכן: האוניברסיטה הפתוחה
ER -