התנתקות: גירסת הקולנוע הישראלי של שנות ה-90

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالة

ملخص

המחקר "קולנוע הגבול: הקולנוע העלילתי הישראלי בין שתי אינתיפאדות" מאת מחברת המאמר, עומד על מאפייני הקולנוע הישראלי בשנות ה-90. זהו קולנוע שבחר להתנתק מהמרחב הלאומי, כדי לפנות אל הפרטי והמקומי. הוא התעלם מהפיגועים הרבים, מחילופי השלטון התכופים ומעל לכל מרצח רבין, כי כבר למד לעבד טראומה לאומית לעלילה של סיפור אישי. בכך הוא סלל את הדרך להצלחות הקולנוע הישראלי של שנות ה-2000 (מתוך המאמר).
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)31-35
عدد الصفحات5
دوريةעדכן: האוניברסיטה הפתוחה
مستوى الصوت46
حالة النشرنُشِر - 2007

IHP publications

  • !!ihp

قم بذكر هذا