"הרעיון של מחקר איכותני הובן, אך הראש עדיין פועל בתפיסה כמותית": אפיסטמולוגיות מחקר וחסמי למידה של סטודנטים בקורס שיטות מחקר איכותניות

הילה לוינשטיין-ברקאי, Hila Lowenstein-Barkai, דנה קפלן

نتاج البحث: نشر في مجلةمقالةمراجعة النظراء

ملخص

המחקר המוצג במאמר מבקש לבחון מהו הידע המקדים של סטודנטים למדעי החברה על מחקר חברתי, אשר עלול, לאור הספרות המחקרית, להיות חסם ללמידה של שיטות מחקר איכותניות.
العنوان المترجم للمساهمة"I understand the concept but my head still thinks quantitatively":: Research epistemologies and students' learning-obstacles of qualitative methodology
اللغة الأصليةالعبريّة
الصفحات (من إلى)295-314
دوريةעיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך
مستوى الصوت13-14
حالة النشرنُشِر - 2016

بصمة

أدرس بدقة موضوعات البحث “"הרעיון של מחקר איכותני הובן, אך הראש עדיין פועל בתפיסה כמותית": אפיסטמולוגיות מחקר וחסמי למידה של סטודנטים בקורס שיטות מחקר איכותניות'. فهما يشكلان معًا بصمة فريدة.

قم بذكر هذا