ملخص
בבואם לאמץ מוצרים לפני אחרים, מאמצים מוקדמים מונעים ממספר גורמים אפשריים, כגון סטטוס חברתי, ההנאה שבטכנולוגיה החדשה, הרצון ללמוד על דברים חדשים והרצון למצוא את הטכנולוגיה הטובה ביותר שקיימת. מחקר זה מראה כי כאשר מאמצים מוקדמים רוכשים את הטכנולוגיה הטובה ביותר, הם עלולים לחשוש לאבד את היתרון התחרותי שהטכנולוגיה הזו מקנה להם ולכן לא ירצו להמליץ על המוצר לאחרים, למרות שהם מאמינים כי זהו מוצר טוב. (מתוך המאמר)
اللغة الأصلية | العبريّة |
---|---|
عنوان منشور المضيف | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
ناشر | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
الصفحات | 14 (2019), 158ע-155ע |
عدد الصفحات | 142 |
حالة النشر | نُشِر - 2019 |
IHP publications
- !!ihp
- New products
- Technological innovations
- Technology
- חדשנות
- טכנולוגיה
- מוצרים חדשים